Tuesday 20 May 2014

AKTIVITI PENDIDIKAN KERJAYA

Unit Bimbingan dan Kaunseling dengan kerjasama Kelab Kerjaya akan mengadakan satu pertandingan mewarna dan melukis poster. Pertandingan tersebut akan diadakan pada 22 Mei 2014 (Khamis). Murid-murid Tahap 1 dan Tahap 2 akan terlibat secara langsung di dalam pertandingan ini.

Pertandingan mewarna dikhususkan kepada murid-murid Tahap 1 yang akan bermula dari jam 7.40 pagi sehingga 9.10 pagi di dalam kelas masing-masing. Kertas pertandingan akan diedarkan oleh guru-guru yang berada di dalam kelas tersebut.

Manakala bagi pertandingan melukis poster pula, pertandingan dibuka kepada murid-murid Tahap 2 yang akan bermula dari jam 11.00 pagi sehingga 1.00 tengah hari. Tajuk poster tersebut adalah "Sains dan Teknologi Asas Keutuhan Ekonomi Negara". Murid-murid dipohon untuk membawa kertas lukisan dan peralatan melukis masing-masing. 

Setelah selesai setiap pertandingan, kertas lukisan yang telah siap akan diserahkan kepada guru kelas masing-masing untuk penilaian. Tiga lukisan terbaik akan dinobatkan sebagai juara. Nama-nama pemenang mesti diserahkan kepada guru bimbingan untuk tindakan susulan.

No comments:

Post a Comment